جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۸:۵۹

تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش‌ماهی در قفس توسط ایزوایکو

باشگاه خبری فراساحل: رئیس سازمان شیلات ایران: در مذاکرات چند ماه گذشته با مدیریت ایزوایکو بحث‌های در زمینه ساخت کشتی‌ها و شناورهای صیادی و همچنین ساخت و تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش ماهی در قفس داشته‌ایم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، حسن صالحی رئیس سازمان شیلات ایران در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) افزود: این مجتمع با توانمندی بسیار بالا و تحولات صورت گرفته در سال‌های اخیر یک افتخار ملی برای همه‌ی ما در صنعت کشور بوده است.


معاون وزیر جهادکشاورزی ابراز امیدواری کرد؛ همانگونه که شاهد ساخت کشتی‌ها و شناورهای کوچک و بزرگ تجاری در این مجموعه هستیم، در آینده نیزدیک نیز گزارش‌هایی از ساخت کشتی‌های صیادی مورد نیاز کشور در ایزوایکو داشته باشیم. رئیس سازمان شیلات ایران افزود: در مذاکرات چند ماه گذشته با مدیریت ایزوایکو بحث‌های بسیار خوبی در زمینه ساخت کشتی‌ها و شناورهای صیادی و همچنین ساخت و تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش ماهی در قفس داشته‌ایم. صالحی از ایجاد ساختار مشترک با مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) توسط شیلات ایران خبر داد و گفت: در بخش صنایع دانش بنیان بسیار مصر هستیم از ظرفیت و توان علمی و مهندسی ایزوایکو بیشترین بهره را در تامین و ساخت تجهیزات موردنیاز داشته باشیم.



  کد خبر : 2063
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :